السبت، 12 أبريل 2008

اجازة




لالالالالالالالالا اوعوا تفكروا ان دى اجازة من الدراسة لا لا خالص دى اجازة لاسباب اخرى




اولا لانى هكون فى رحلة .......... بس رحلة علمية يعنى رحلة بالاسم يعنى مش هنتفسح


ثانيا لانى هرجع يدوب الحق ابص على اسماء المواد اللى عليا ويمكن ملحقش اذكرها ربنا يكرم فا استودعكم الله لانى هاخد اجازة طويلة حبة بس اكيد مش هقدر ويمكن انزلى بوست ولا بوستين على ما قسم كدا........

هناك 12 تعليقًا:

في حب مصر يقول...

عامة أجازة سعيدة

وتروحي وترجعنا بالسلامة يا صعيدية

ويارب كمان تنجحي وتجيبي امتياز

ربنا معاكي

صوت من مصر يقول...

انا زهقت من كتر الاجازه الى انا فيها بجد

مجرد حكاية يقول...

تروحي وترجعي بالسلامة يااااا...لي من اهل الصعيد وربنا معاكي في الأمتحنات والمذاكرة وفي الرحلة وربنا يوعدنا كدا برحلو علمية ان شالله حتي للصحراء الغربية ندور علي ماية في بحر الرمال بس اهو الواحد يرتاح يومين بس....

إخوانى حتى النخاع يقول...

طب ابقى افتكرينا وانتى فى الرحلة ..

يا ترا هتنقبوا عن إيه ؟؟

عن جزمة ( توت عين أموخ) ؟؟ ولا عن شرابه ؟؟!!!



أوعى تزعلى .. انا بهزر

تروحى وترجعى بالسلامة

ومستنينيك

همس الحياه يقول...

فى حب مصر امتياز يسمع منك ربنا

همس الحياه يقول...

صوت من مصر الاجازة دى ليا مش ليك ايه ......ههههه
*************
مجرد حكاية
ماشى اللى من اهل بحرى وايه يا باش مهندس كلها سنة وشهرين وتخلص يعنى هانت
***************
اخوانى :
ماشى يعم بس انا مش مسافرة انقب عن توت عنخ امون اصلى اسلامى مش فرعونى
*************
اخيرا ياجماعة اى دعوة فى السكة اى خدمات من هناك ، محدش محتاج اكتئبله شوية وانا واقفة على البحر هناك

إخوانى حتى النخاع يقول...

طب ابقا افتكرينا هناك


أول لو معاكى موبايل بيدخل على النت .. ابقى اكتبيلنا أى حاجة كدا


صحيح .. معلش نسيت

هما ال ..... بيكون معاهم موبايلات بتدخل على النت ؟؟







طبعااا بيكون معاهم موبايلات بتدخل على الأقمار الصناعية كمان
هههههه

محاولة لكسر الصمت يقول...

ربنا معاكي يا همس...تروحي وترجعي بالسلامة ولو اني بحقد عليكي.

محاولة لكسر الصمت يقول...

لكي عندي تاج....تعالي خديه..لما ترجعي بالسلامة

غير معرف يقول...

حتى لو رحلة علمية برضه بحقد عليكي


زهراء

واحد بيدور علي قلبه يقول...

اجازه سعيده هابي هوليداي ويا رب تفتكري اسامي المواد.

el_assel يقول...

يا خسارة
يعني اول زيارة ليا كده
تكون المدونة بتاعتك قافلة
حظي وحش
واكيد حازورك تاني


سلاماتي