الثلاثاء، 11 مارس 2008

هى فين؟؟؟؟!!!!


طبعا فى سؤال فى دماغ الناس اللى عدت واللى بتعدى على البلوج بتاعى .... هو سؤال وجيه جدا ..... انا نفسى سألته ..... هى البت دى راحت فين..؟؟؟
سؤال وجيه...... طبعا محدش يقدر يقول حاجة
انا يجماعة عندى شوية كوضوعات وافكار مواضيع ايه......... تحفة .....بس اللى يكتب بقى الواحد بيرجع من الجامع تعبان وهلكان خالص ووراه شغل يعمله .... علشان ميرحش يبقى مهزاة قدام خلق الله تانى يوم...... ومع ان الشغل دة مابيتعملش..... بس برضه مش لاقية وقت اكتبلى فيه موضوعين تلاته والله يجماعة اليوم مبقاش فيه بركة خالص..........
لالالالالالالالا بس يجماعة ان شاء الله فى القريب العاجل العاجل جدا كمان هيكون فى بوست جديد ان شاء الله بس انتوا ادعولى ان فى حاجة تتكتب

هناك 4 تعليقات:

همس الحياه يقول...

here

غاوي حرية يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ...بصراحة كتاباتك جميلة ربنا يتقبل منك .. وبالفعل هاقووول انتي فيييييييين ؟؟ .. مش باينة ليه .. مستنيين حاجة جديدة كده .. ويا ريت تزوروا مدونتي

مجرد حكاية يقول...

السلام عليكم
أولا انا بقالي فترة غايب عن الدنيا كنت مشغول كنت متوقع الاقي موضيع جديدة بس خيرا ان شاء الله في انتظار المزيد من مدونلتك الرائعة وربنا يوفئك......

محاولة لكسر الصمت يقول...

ماشي يا همس.............مستنيينك ما تتاخريش علينا..........بس على فكرة حرام عليكي ده الترم لسة بيقول يا هادي وانتي مشغولة امال لما تشد شوية هتعملي اييييييييييييييييييه